Zaalverhuur

Zoek je voor een evenement een unieke, niet alledaagse locatie in een culturele omgeving? Het Literatuurmuseum / Kinderboekenmuseum biedt een inspirerende locatie voor ieder evenement.

Momenteel is zaalhuur niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak.

Van vergadering tot (boek)presentatie, van diploma-uitreiking tot symposium en van verjaardagsreceptie tot jubileumfeest. Het museum beschikt over een compact theater dat zich uitstekend leent voor voorstellingen, seminars en presentaties. Ook is het museum dé plek voor een borrel, diner of feest. In de foyer geniet u niet alleen van een hapje en een drankje, maar ook van de imposante muurschildering door kunstenaar en dichter Lucebert.

De gunstige ligging naast Den Haag Centraal en bij de belangrijkste uitvalswegen maken het museum tot een ideale ontmoetingsplek. Het ultieme decor om je gasten op bijzondere wijze in te ontvangen. Een locatie vol verhalen.

Naast een bijzondere en inspirerende (vergader)ruimte, bieden wij desgewenst lezingen of rondleidingen. Het museum denkt graag mee over de invulling van het evenement en adviseert graag over al onze mogelijkheden. Neem contact met ons op via zaalverhuur@literatuurmuseum.nl of bel met 070-3339631.